27 Eylül 2010 Pazartesi

* "son"bahar

Bu sonbaharım, sizin bildiğiniz o meşhur "hüzünlü sonbaharlardan" değil. ne kalbim kışa hazırlanıyor, ne de soluyor yapraklarım; zira gönlüm kış uykusundan uyandı benim. içimde açan o rengarenk çiçeklerimi de bir görseniz hele, kıskanırsınız beni. mevsim içinde mevsimi yaşıyorum tek kelimeyle. yağmur yağdığında sizin kasvetli bulutlarınız kaplarken gökyüzünüzü, gökkuşağı düşüyor benim üzerime. işte o an bir dilek tutup başlıyorum yürümeye. gökkuşağının sonundaki o büyülü hazineye erişiveriyorum. elimle koymuş gibi.. dedim size bu sonbaharım o sizin bildiğiniz sonbaharlardan değil diye. rüya gibi, peri masalı gibi.. düş'üm gibi..

Hiç yorum yok:

ters yüz

Gök doldu, bıraktı gözyaşlarını yeryüzüne. Hayata dimdik duran suretim, Düştü küçücük bir su birikintisine. Olan oldu bir kere, Şimdi aşkols...