11 Temmuz 2007 Çarşamba

muhasebesel aşklar

bir demirbaştım ben ofisinde sayılmayı bekleyen.tek buluşmamız envanter sayımında gerçekleşirdi seninle.çünkü çoğu kez tozumu bile almazdın sen benim.gelen geçen insanlar hiç değilse bakıp geçerlerdi bana,oysa sen hiç bakmazdın bile.varlığım sana güven veriyordu biliyorum ama varlığımla yokluğum arasındaki çizginin eni giderek daralıyordu.sen de her insan gibi,garanti gördüklerini bir kenara atıyordun,tıpkı beni de attığın gibi..ama o envanter sayımlarında tekrar gelirdim aklına zor da olsa.bu zorlayıcılık hoşuma giderdi,nasıl gitmesindi ki,nasıl farkettirebilirdim kendimi sana başka,cansız bir demirbaştım çünkü ben!

yıl sonu yaklaşıyor.

senelik buluşmamız aynı zamanda yıldönümümüz bizim.

seni seviyorum.

Hiç yorum yok:

ters yüz

Gök doldu, bıraktı gözyaşlarını yeryüzüne. Hayata dimdik duran suretim, Düştü küçücük bir su birikintisine. Olan oldu bir kere, Şimdi aşkols...